Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av isabelle svensson - 15 oktober 2009 10:04

Igår satt jag kvar extra länge i skolan enbart för att skriva klart ett arbete ( har typ aldirg hänt) men när ja väl jobbade för en gång skull så satsa jag på att bli klart oxå när ja ändå va igång lixom. Och idag när ja kom och skulle göra klart de sista så fanns det inte sparat på datorn, ÄLSKA DATORER???? ne

 

meeen snart ärrä helg, och den ska bli lugnare än aldirg någonsin tidigare tror ja, hoppas ja och vill ja. Känner på mig att om jag går utanför dörren kommer ja typ bryta benet eller hamna mellan två bilar i en frontalkrock eller något likannde bara för att vi åker till braszil om sex dagar!:)

 

Förra helgen va kanske inte den bästa helgen i mitt liv, den resualterade eller va fan det heter med jordens hemskaste bakfulla och hjärnskakning som gjorde att jag missade både släktmiddag och fotbollsavsultning med laget eftersom jag hade alldeles för ont i huvet, och har ont än. Dansa på bordet rekomenderat inte;) hahCool

 

Men nu ska ja skriva OM ALLLLT!!!! höäörå

Presentation


isabellle

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards