Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Rubrik saknas

Av isabelle svensson - 30 december 2009 16:39

de är för kalt ute nu och för mycket snö! skönat att de är för kallt för att de ska kunna snöa iaf med tanke på att typ ALLT i Sverige blir försenat av snö..

I måndags drog jag och klurb till gbg för lite shopping, vi skulle åka tåg men de blev först tåg sen buss sen tåg igen och vi va i göteborg en och en halv timme för sent!

på hemvägen skulle tåget gå 17-07 men gick typ kvart över sex plus att vi fick vänta på mötande tåg alldeles för länge och sen åka buss mr än halva vägen hem, de sög faktiksi!!


men idaaaag fyller Ida och Sandra äntligen sina 17 år så snart ska ja och ep till dom, GRATTSI! (vet ju att du läser sandr!) haha


nyår imorn med, för kallt för att lämna huset iuegnligen men ja faller jju för grupptrycket och ska ut som alla andra och sne må väldigt dåligt på fredag:):):)


eftesom de är så kallt så flytta ja in min lille rabbit frank idag, så nu bor han i källaren min lille godiung! gött för han.. Måste säga oxå att min pappa är heeeeelt dum i huvet! han har idag, alladlees frivilligt vart ute och jagat där de va 27 jävla minusgrader kallt!!! änvänd hjärncekllerna gubbe:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle svensson - 23 december 2009 01:00

ska ge denna blogg ett liv nu igen bara för att sara och sofie ska kunna följa my perfect life genom den! okej kan ju börrja med att skriva om min superintressanta dag. okejdå Ja vaknade klockan 12.58 och tyckte jävligt synd om min kanin frank so...

Av isabelle svensson - 6 december 2009 10:15

bara en fråga till dom få som är inne här dagligen och kollar,. vilket liv? så intressant kan de ju inte vaa:) men iaf! händer veeeldigt mkt nu, bra saker oxå, läste mitt horoskop häromdagen som stämde rätt bra! om ja skulle vilja så skulle de s...

Av isabelle svensson - 22 november 2009 12:43

Turn up the music lets go out on the floor, I like to move it Come and give me some more.........Evacuate the danceflooor, Im infected by the sound. Stop this beat is killing me. Hey little DJ let the music take me underground......   ute igår,ri...

Av isabelle svensson - 13 november 2009 12:57

nu är vi hemma vi är i skolan vi har de bra   ida är störd:) sug och svälj trevlig helg ...

Av isabelle svensson - 2 november 2009 18:59

näst sista dagen idag, vi räkna ut att vi hade typ 45 timmar kvar i detta land, och nu måste de ju va mindre, fan va slkönt idag har vi träningsverk, från ljumskarna, hela ryggen uppåt, och i axlarna.. hästen borde ju isåfall inte kunna gå idag eft...

Presentation


isabellle

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards