Alla inlägg den 23 december 2009

Av isabelle svensson - 23 december 2009 01:00

ska ge denna blogg ett liv nu igen bara för att sara och sofie ska kunna följa my perfect life genom den!

okej kan ju börrja med att skriva om min superintressanta dag. okejdå

Ja vaknade klockan 12.58 och tyckte jävligt synd om min kanin frank som fortfarande väntade på sin frulle, (tillslut fick han den)

Sen  fortsökte ja städa mitt rum i några timarr, gick ju åt helvete sm alltid men de blev faktiski ganska fint, men nu har ja vart hemma några timmar så nu är de ganska lika igen:(

Sen åkte ja till bergvik med min älskadee syrra och köpte julklappisar till hennes bf, mycket fint..

sen så åkte vi hem till våran geneomsamma familj, sen körde hon hem mig till min riktiga.

kolla tv med pappa men kunde inte fortsätta se eftersom han skulle lägga sig och ja inte kan stänga av tven själv:( ska fan ta tag i mitt liv och bli lite teknisk snart tror ja!


och nu då, nu sitter ja och funderar på om ja ska de wallander som börjar ett, fast ja tror inte ja vågar, och borde inte göra de för då får frank sin frulle väldigt sent imorn med,

eftersom ja va mig tre igår för ngn höll mig vaken:D och filmen slutar halv tre så ja kommer ju inte somna innan tre iallefall, fan vilken problme.... va ska ja göra sara?


HAHA nu har ni fått följa en dag i mitt emtremt intressanta liv med mina extremt intressanta problem, tjejer! pusss PÅ ER

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


isabellle

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards