Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

svar!

Av isabelle svensson - 26 oktober 2009 13:46

det låter mindre småmysigt med alla kryp runt er hur klarar ida det då??? hoppsan en ödla!!! Tur ni har sprutan om ni blir bitna!!! kramizzz

av ingrid Igår kl 22:37 - IP: 217.20
När vi mötte ödlan så sa titta ida på den, gick förbi och tyckte jag va jättetöntig som hellre gick 50 meters omväg än att gå förbi de. den låg ju och lurade som om den ville attakera mig när som helst så omvägen lockade mer än att gå förbi! Sen så visste Ida tillochmedva det va för sorts ödla vi såg:O Ida klarar djuren här alldeles perfekt! hon är inte lika rädd som jag:( Detta trodde ja verkligen inte om henne:O:O:O
Men nu sover hon, klockan är tio i tio och i skuggan här ute är de 30,3 grader och i vårt rum ännu varmare. HUR KAN MAN DÅ SOVA??
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle svensson - 30 december 2009 16:39

de är för kalt ute nu och för mycket snö! skönat att de är för kallt för att de ska kunna snöa iaf med tanke på att typ ALLT i Sverige blir försenat av snö.. I måndags drog jag och klurb till gbg för lite shopping, vi skulle åka tåg men de blev för...

Av isabelle svensson - 23 december 2009 01:00

ska ge denna blogg ett liv nu igen bara för att sara och sofie ska kunna följa my perfect life genom den! okej kan ju börrja med att skriva om min superintressanta dag. okejdå Ja vaknade klockan 12.58 och tyckte jävligt synd om min kanin frank so...

Av isabelle svensson - 6 december 2009 10:15

bara en fråga till dom få som är inne här dagligen och kollar,. vilket liv? så intressant kan de ju inte vaa:) men iaf! händer veeeldigt mkt nu, bra saker oxå, läste mitt horoskop häromdagen som stämde rätt bra! om ja skulle vilja så skulle de s...

Av isabelle svensson - 22 november 2009 12:43

Turn up the music lets go out on the floor, I like to move it Come and give me some more.........Evacuate the danceflooor, Im infected by the sound. Stop this beat is killing me. Hey little DJ let the music take me underground......   ute igår,ri...

Av isabelle svensson - 13 november 2009 12:57

nu är vi hemma vi är i skolan vi har de bra   ida är störd:) sug och svälj trevlig helg ...

Presentation


isabellle

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards